Lošinj punim jedrima plovi u nove turističke uspjehe

Nagradom UNWTO-a (Svjetske turističke organizacije) Ulysses 2015.  za izvrsnost i inovacije u turizmu Turističkoj zajednici Grada Malog Lošinja, stanovnici Lošinja dobili su još jednu u nizu priznanja za poštivanje svjetskih trendova u održivom razvoju turizma destinacije. Također, među prvima u Hrvatskoj,  Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica Grada Malog Lošinja prihvaćeni su od Europske komisije u projektu European Tourism Indicator System (ETIS) - Europskog sustava pokazatelja za održiva turistička odredišta – Lošinj mjeri više od 130 indikatora održivosti destinacije.

Investicijski ciklus

Uz više od 20 milijuna eura infrastrukturnih investicija Grada Malog Lošinja, 41 milijuna eura ulaganja u 2015. godini Jadranke d.d., ulaganja Lošinjske plovidbe i partnera u destinaciji, kontinuirano se podiže kvaliteta turističke infrastrukture, ali istovremeno se ulaže u edukaciju kadrova.

U 2015 otvorio je svoja vrata u brandu Small luxury hotels - Boutique Hotel Alhambra s Vilom Augustom, uz novouređeni hotel Bellevue jedni su od najluksuznijih hotela u Hrvatskoj. Iskorak u 2015 je napravljen i u kampu Čikat, u izgradnji bazenskog kompleksa na 2300 četvornih metara- Aquapark Čikat.

Što se tiče turističkog prometa, Turistička zajednica Grada Malog Lošinja u 2015. je godine zabilježila porast i ostvarila 2.118.398 noćenja rastom od 3 posto i 266.571 dolazaka s porastom od 5 posto. Zabilježen je porast noćenja u 2015. godini u hotelima za 6%, u privatnom smještaju za 1% i u kampovima za 5% . U planu je povećanje broja noćenja u 2016. godini za 2%. Time su uvršteni među 6 top destinacija Hrvatske u 2016 po broju noćenja.

Kvalitetom do uspjeha.

Zadovoljstvo gostiju koji posjećuju lošinjski arhipelag te vođenje brige o kvaliteti usluge i infrastrukture (čak 97 %), ciljevi su zajedničkih aktivnosti destinacije zbog kojih se nastavlja provoditi analiza mjerenja kvalitete usluge i zadovoljstva stanovnika i posjetitelja turizmom u destinaciji. Nastavlja se i mjerenje kvalitete usluge tajnim gostom koji predstavlja inovativan koncept mjerenja koji se na Lošinju provodi već 6 godina za redom po uzoru na svjetske trendove.

Kontinuirana je i suradnja sa stanovnicima Lošinja koji svoji radom, odgovornošću i kreativnošću doprinose podizanju kvalitete usluge, edukaciji i zajedničkoj viziji arhipelaga. Upravo zato je Turistička zajednica Grada Malog Lošinja osmislila i novi model poticanja unaprjeđenja marketinških aktivnosti  privatnog smještaja kroz niz akcija i sufinanciranju od čak 50% ukupno uloženih sredstava. U 2016 kreće se na Lošinju i sa realizacijom projekta 200 km off road biciklističkih staza na 5 otoka arhipelaga.

Apoxyomen stiže u 2016 na svoj otok!

Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica predstavili su Lošinj na jednodnevnoj stručnoj konferenciji 'Study day: The Athlete of Croatia: a bronze youth from the sea' posvećenoj Apoxyomenu koji nakon svog boravka u British Museumu u Londonu, a zatim i Paul Getty muzeju u Los Angelesu, najavljuje svoj povratak otoku vitalnosti. U 2016 svjetska atrakcija, antička brončana statua Apoxyomena koja datira u 2.-1. st. pr. Kr., biti će trajno izložena u svom novom domu - Palači Kvarner u Malom Lošinju.

Razvojem zdravstvenog turizma, kvalitetnom promocijom, mjerenje učinkovitosti, integiranim komunikacijskim vrijednostima, te kvalitetnim destinacijskim brend managementom planira se i u 2016 nastaviti kvalitetno upravljati destinacijom u svim segmentima. U tome će zasigurno pomoći projekt Total quality managementa kojim se u 2016 konkretno kreće u relizaciju – upravljanje kvalitetom destinacije u svim segmentima. Samo kvalitetom i najboljim rezultatima lošinjski turizam želi razvijati svoj turizam, sa stanovnicima koji kvalitetno žive na svom arhipelagu!

Primjer koji želimo da se implementira na ostatak Hrvatske 

Pero Matić, predsjednik Operativnog odbora hotelijera Hrvatske na rad Lošinja kaže:“ Uspješnost destinacije ovisno je o vodstvu grada. Lošinjski gradonačelnik Gari Cappelli dokazao je da se radom, vizijom i kvalitetnim upravljanjem destinacijom može i mora pomoći investitorima u ulaganju, pripremanju kvalitetne projekte dokumentacije, surađivati sa stanovnicima i osluškivati potrebe, poticati na kvalitetu u svim segmentima. Gari Cappelli čovjek je koji nizom hrvatskih, europskih i svjetskih nagrada prezentirao Hrvatsku u svijetu iznimnim rezultatima. To je zasigurno jedan od razloga što je Jadranka hoteli za hotel Bellevue dobila svjetsko priznanje i proglašen najboljim u svijetu spa i wellness ponudom, proglašeni su jedni od najboljih poslodavaca u Hrvatskoj u 2015, te kontinuirano ulažu u kvalitetu kadrova i edukaciju. Na Lošinju znaju kako se potiče na uspjeh – to je primjer koji mi hotelijeri želimo da se preslika i na ostatak zemlje!“