Ove godine očekuju 45.000 putnika

Novim zračnim linijama Osijek povezan sa Europom i Jadranom

Novim su letovima s osječkog aerodroma Osijek i Slavonija spojeni s Europom. Uvedene su, naime, nove domaće linije Zračne luke Osijek i tvrtke Trade Air, koje se nastavljaju na linije prema europskim destinacijama, vodeći računa o tome da putnici imaju minimalna čekanja, piše Glas Slavonije, te dodaje da su uspostavljeni i izravni zračni mostovi prema destinacijama na jadranskoj obali.

To će, istaknuo je za ovaj list direktor Zračne luke Osijek Domagoj Marinić, povećati broj putnika, što zbog privlačnih cijena leta što zbog brzine i komfora putovanja. Stoga se ove godine očekuje povećanje broja putnika na aviolinijama, i to na 45.000. Posebice je to dobrodošlo u turističkoj sezoni, a najviše zbog stanja u drugim načinima prijevoza.

'Kada krenu letovi Trade Aira, ZL Osijek pozicionirat će se s 1500 letova godišnje na domaćim linijama. Letjet će se prema Zagrebu, Puli, Rijeci, Splitu i Dubrovniku. U Zagreb tri puta tjedno, u dvostrukoj rotaciji, što znači da će biti omogućen dolazak jutarnjim letom iz Zagreba u Osijek i večernjim letom povratak iz Osijeka u Zagreb. U Split će se letjeti četiri puta tjedno, u Dubrovnik tri puta tjedno, u Pulu i Rijeku dva puta tjedno. Sve će te linije trajati i u zimskoj i u ljetnoj sezoni. Zbog suradnje CA i TA moći će se kupiti karte za vezane letove na više od deset europskih destinacija s minimalnom konekcijom u Zagrebu, od nekih sat vremena. Sve te veze za Amsterdam, Kopenhagen, Muenchen, Beč... dobrobit su za građane, turizam i gospodarstvo u cjelini na našem području', objasnio je Marinić na konferenciji za novinare.

Denis Ambruš, osječki dogradonačelnik, istaknuo je kako posljednje tri godine intenzivno rade na dostupnosti grada i regije. ' Možemo biti zadovoljni jer smo se u tom zajedničkom poslu našli središnja vlast, Županija i Grad Osijek kao suvlasnici Zračne luke Osijek. Povećava se i broj međunarodnih putnika i stranih gostiju u Osijeku. Ovo je program koji se realizira u razdoblju od 2014. do 2020. godine. Očekujemo da će se putnici zbog povoljne cijene i drugih prednosti orijentirati na našu zračnu luku, koja između Budimpešte, Beograda i Zagreba mora postati jedina kontinentalna zračna luka s perspektivom daljnjeg razvoja i širenja. Jer 1979. godine Prostornim planom uređenja Osijeka kapacitet ZL Osijek planiran je za 70.000 putnika, pa mi tu brojku želimo što prije dostići', kazao je Ambruš. (Glas Slavonije/ Darko Pejić)