Opatija - najbolja turistička destinacija jugoistočne Europe i Mediterana

Grad Opatija ovaj je tjedan proglašena najboljom turističkom destinacijom jugoistočne Europe i Mediterana u 2016. godini, te je nagrađena titulom ''Zlatno turističko srce''. Međunarodna turistička patrola SACEN International istaknula je Opatiju kao najbolje turističko mjesto među konkurentnim destinacijama u Turskoj, Rumunjskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Tunisu. Grčkoj, Malti, BiH, Makedoniji, Srbiji i Crnoj Gori.

Iz Turističke zajednice poručuju kako je Opatija grad s najdužom turističkom tradicijom u Hrvatskoj i jedan od rijetkih gradova gdje je turizam prisutan tijekom cijele godine. Kao razloge za osvajanje titule ''Zlatno turističko srce'' istaknuli su visoku kvalitetu svih turističkih sadržaja i ponuda posebno ističući gastronomiju, poslovni i zdravstveni turizam te outdoor mogućnosti koje grad nudi turistima.

Smatraju kako će osvajanje ove titule zasigurno povećati broj gostiju na godišnjoj razini, stoga je za 2017. godinu predviđeno 1.201,700 noćenja, što je porast od 1% u odnosu na prethodnu godinu.

Unatoč cjelogodišnjem razvoju turizma, u Opatiji ipak je prisutna sezonalnost kao u svim ostalima turističkim mjestima Hrvatske. Stoga, kako bi se nastavila isticati kao vrhunska destinacija među konkurencijom, planiran je rad na brendiranju Opatije, gradnji izraženijeg destinacijskog identiteta i širenju sadržajne ponude turistima.

Upravo kako bi se to ostvarilo Turistička zajednica preko projekta ''Volim Hrvatsku'' usmjerit će se na podizanje kvalitete ponude i boravka gostiju u Opatiji u 2017. godini. Između ostalog radi se o ulaganju u širenju područja besplatnog interneta, osiguravanje audio oprema uz pomoć koje će glazbenici svakog dana nuditi glazbeni sadržaj turistima dok razgledavaju turističke atrakcije Opatije, te pnudu info kisoka. Za ove potrebe uložit će se 79,000 kn.

Bitna stavka je također ulaganje u razne manifestacije koje će tijekom cijele godine privlačiti i zabavljati turiste ali i domaće građane. Tako će ponuda sadržavati ožujsku oazu wellness ponuda, utrku Balinjeradu, Uskrs u Opatiji, festival kave i mnoge druge. Za organizaciju i potrebe svih manifestacija tijekom godine izdvojit će se oko 1.600,000 kn. (L.U., izvor: TZ Opatija)